tirsdag den 2. april 2013

March favorites!

Her kommer lige en lille favoritpost for mine favorit negleting i marts måned :-)
I denne omgang er der ikke nogen plejeting med, da jeg har forsømt mine negle lidt (meget) på det område den seneste måned for at være helt ærlig :-( Jeg ved godt det er dumt! Og det kan også ses på mine negle og neglebånd (er begyndt at døje en anelse med neglerødder på min venstre hånd, er venstrehåndet så denhånd for en del høvl i løbet af dagen) Men skal til at hanke op i mig selv, for det bedste for ens negle er altså en god plejerutine, især for mine som kan knække ved det mindst :-/

Nå... Men i stedet har jeg i den sidste tid fået anskaffet mig en masse nye lakker! :-D Blandt andet end masse glitterlakker og effektlakker og derfor synes jeg, at jeg i dette indlæg vil præsentere mine 3 yndlings lakker for marts måned.
Den første lak er Confettis som er en af Loreal's nye effekt lakker. Det er en af mine yndlingslakker for tiden! Den er så flot med dens glittter i sort og hvid mens den samtidig har en anelse shimmer i sig. I kan se swatches af den i min post her


Den anden lak er også en af Loreal's nye effektlakker, nemlig den deres nye (og første hvis jeg husker rigtigt?) matte topcoat. Meget "original" har de kaldt lakken for Matte.
Det er virkelig en god mat topcoat, den tørrer hurtigt og giver en flot mat finish, også ovenpå glitterlakker hvor den nærmest laver en blød hinde ovenpå, så man slet ikke kan mærke den ru overflade fra glitteret.

Det bedste ved de nye topcoats fra Loreal er at de kan fås i Matas og til kun 40 kr, så de er ikke nær så dyre som nogle lignende lakker fra dyrere mærker, men de virker lige så godt! :-)

Den sidste lak er dog ikke nogen speciel topcoat eller lignende, men bare en ganske almindelig basecoat fra Mavala. Basecoaten hedder Super base
Kan I huske at jeg har døjet med et par lakker som misfarvede mine negle forfærdeligt? Ja nu har jeg altså skaffet mig en basecoat, så vil se om den kan afhjælpe problemet.
Indtil videre har jeg dog kun prøvet den for sig selv uden farvet lak ovenpå. For sig selv fungerer den faktisk rigtig fint, for den giver ikke en ultra shiny finish men bare en lidt blankere overflade, så den ser meget naturli ud på neglene, og så tørrer den hurtigt :-)

Her everyone!
Here's my favorite nail products from the past month March
There is no nail care products this time because I've been pretty lazy at that part this last month. I know! It's not good, my nails pretty much hate my right now, they split and crack when I don't take care of them properly, but I'll try to pull myself together and get better at it again.

but instead I've been crazy about glitter and effect polishes! So I'm going to show you my 3 favorite polishes from March.

1. This is the Confettis effect top coat from Loreal. It has lots of black and white glitters in it and a bit of a shimmer to it aswell, I really like this polish! You can se my swatch of it here.

2. This is also a polish Loreal, it's their new matte top coat. It's really great and dries very fast. It also works very well on top of rough glitter polishes, leaving them with a smooth matte surface.

3. This last one it not a special polish but just a base coat from Mavala called Super Base. 
I haven't tried it under coloured polishes yet (even though that's why I got it, because of a few of my polishes miscolour my nails like h...) But by itself it's great I can tell you! 
It dries fast and leaves the nails with a glossy surface, but not as glossy as a topcoat, and I really like that for days when I don't want to wear coloured polish.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar