tirsdag den 16. april 2013

Grey/black spun sugar!


Så har jeg været igang igen med at lave et spun sugar design. Hvis I ikke ved hvad en spun sugar mani er og hvordan man laver det, kan I læse min forklaring om det her, ligeledes kan man finde masser af billeder af dette slags design på google ved at søge på spun sugar nail art ;-)

I dag har jeg lavet det med Essie's grå Cocktail bling og HM's sorte Manhunter. Synes farverne passer godt lige for tiden hvor vi stadig har en del gråvejr, før foråret og sommeren endelig tager fat. Men heldigvis har vi da har lidt sol de sidste par dage ;-) Men synes grå og sort er farver man aldrig går galt i byen med for det passer bare til alt! :-D

Today I've been making another spun sugar design. If you don't know what a spun sugar manicure is and how you make it, you can read my explanation and how to right here :-)
Likewise you can also find a lot of pictures of spun sugar design on google by seaching for '"spun sugar nail art"

This time I've made the design with a grey polish from Essie called Cocktail bling and a black polish from HM called Manhunter (yeah I know I use this polish a lot but it's really become my favorite go to black polish!).
I think the colours are great for this time of the year in Denmark when the whether isn't completely summery og warm yet, eventhoug we've had couple of sunny days this week. But I just think that you never go wrong with grey and black because these colours match everything :-D

2 kommentarer:

  1. Det ser da vildt godt ud - det skal jeg vidst prøve på min næste mani. Tak for inspiration :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :-) er selv ret vild med det også, det ser ret svært ud, men er rigtig simpelt at lave :-D og så ser det bare rigtig fedt ud lige meget hvilke farver man stort set vælger :-) jeg går dog altid i fælden næsten hver gang og bruger sort til "sukkeret" ;-) Ku være min næste skulle være med nogle pangfarver? :-)

      Slet