lørdag den 20. april 2013

summery NOTD - Opi & china glaze


Her er så hvordan mine negle ser ud idag :-D Vejret har jo bare været skønt hele dagen/er det stadig her hvor jeg bor, med masser af flot blå himmel og solskin, og jeg har rent faktisk kunnet gå lidt udenfor i læ uden jakke på ;-) Selvom det måske er lidt farligt er gøre, når sommeren ikke er kommet endnu?

Jeg har også været en tur til outletmesse sammen med min dejlige søster, så nu når dagen bød på solskin og mode, synes jeg mine negle også skulle være med!

Så derfor har jeg i dag valgt at vise nogle af mine nye lakker frem :-D Opi's Suzi's hungary again! som baggrundsfarve på fire af fingrene med Opi's Polka.com ovenpå. Disse to lakker er fra den nye kollektion fra Opi der hedder Euro Centrale. Synes de to lakker er virkelig skønne! Suzi's hungary again er en lækker koralfarvet lak (med lidt pink skær) og Polka.com er en glitterlak med pink,blå og lilla hexoglitter i. Synes de to lakker passer fantastisk sammen! :-)

På ringfingeren har jeg to lag af China glaze's Skyscraper ovenpå et lag af en blå Technic lak(som jeg ikke lige kan huske navnet på). Skyscraper er en lilla/blå lak med masser af fint glitter i. På billedet ser den mere blå end lilla ud fordi jeg har brugt en blå underlak. Tror dens udseende (blåt eller lilla) afhænger af lakken, man har under den ;-)

Håber I alle har en god weekend, nu vil jeg smutte hen til min søster igen og så om hun er blevet færdig med sit kæmpe puslespil :-P (det skal lige siges, at min søster er 23, men åbenbart stadig elsker puslespil?! ;-) Vi har vel alle et lille legebarn indeni os ligemeget, hvor gamle vi er) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar