lørdag den 13. april 2013

NOTD: gradient nail using Barry M & W'n'Wild

Så er jeg tilbage efter et par travle dage! :-) Brugte en del af min tid efter skole denne uge på lidt fitness, samt at jeg stadig er igang med det dersens kørekort ;-) Og selvfølgelig skal veninderne også lige passes ;-D

Men i går tilbragte jeg aftenen med at hygge med mig selv herhjemme, så fik afprøvet en ny teknik til at lave gradient negle.
Normalt når jeg laver gradient nail art, dupper jeg en farve ad gangen på med svampen, men denne gang valgte jeg at putte to farver på svampen (både baggrundsfarven, den gule, og gradient farven, den lilla) for på denne måde, skulle ens gradient få en endnu mere flydende overgang :-D

Valgte at lave min ringefinger omvendt i farverne, for at få en diskret accent negl ;-)

Til designet har jeg brugt Barry M's Lemon og Wet'n'Wild's On a trip.
Jeg er vild med dette design og de her to farver passer bare perfekt sammen! :-D Er jeg den eneste som kommer til at længes mega meget efter sommer ved at se på de her dejlige pastel farver? ;-)

Hey everyone, I'm back after a busy couple of days! ;-) I've spend some of my time after school this week on a bit of fitness, since now I finally got the time for it after I passed my theory test for drivers license. I've also had the time to see some of my friends etc. 
But yesterday I chose to spend the night in my own company and playing araund with a bit of nail art ;-)

This time, I've made a gradient nail art, by dapping on two colours with a sponge at a time on to the nails instead of only dapping on one polish at a time. This method should make a softer transition between the colours.

I've made the design with Barry M's Lemon and Wet'n'Wild's On a trip.

I love this design and these colours together! :-D Is such a beautiful spring design, don't you think? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar