onsdag den 10. april 2013

Blue ruffian mani

Så sidder man og venter på at man skal have matematik. Jeg har lige haft køretime og har først matematik kl 12:50, hmm... hvad kan man så lave indtil da? Jeg kan da selvfølgelig vise jer en af mine yndlings negledesigns for tiden! :-D

Jeg har på det seneste været ret vild med de såkaldte Ruffian negledesigns :-) En ruffian manicure, er hvor man har lavet en omvendt fransk manicure, hvor man laver en halvmåne nederst på neglen i en farve, og så maler resten af neglen i en anden farve.

Eksempler på disse manicurer kan ses her

Jeg synes også lige jeg vil vise jer en ruffian mani, som jeg lavede for et par uger siden. Til min version af designet har jeg brugt Opi's Suzi says feng shui og Essie's Beyond cozy, blå og sølv er og bliver altså mine yndlingsfarver ;-) Selvom lilla er ved at komme med i konkurrencen også ;-)

 Nu vil jeg slappe lidt af inden det gør løs med matematikken efterfulgt af en tur i fitness. Nå ja forresten har jeg fortalt, at jeg har bestået teoriprøven til kørekort? :-D Så nu er jeg endelig færdig med at bruge to aftener i ugen på teori, og kan istedet bruge lidt mere tid på sport igen :-) jubii!

I må alle ha en god onsdag! ;-)

Hey everyone!
So today I'm going to show you one of my favorite nail designs at the moment. This design is called a Ruffian manicure. You make the design by painting a half moon at the lower part of your nails (just above the cuticle) with one colour and then painting another colour onto the rest of the nail. It sort of like a reverse french mani.

You can make the design with whatever colours you want! :-D But I recommend using contrast colours, that will really make the design eye catching!

For my version of the design I've used Opi's Suzi says feng shui and Essie's Beyond cozy :-)

If you want to find inspiration for what colours to use for the design just look here

Have a nice wednesday everybody! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar