søndag den 7. april 2013

Splatter nail art 2.0 Pink, grey, black and white

Så har jeg fået anskaffet mig nogle normale sugerør, og har derfor forsøgt mig med en omgang splatter nail art igen.

Denne gang gik det meget nemmere med at puste lakken ud i forhold til hvordan det var med de små vatpinde rør :-P

Til designet har jeg brugt en grå lak fra Aldi fra mærket Biocura. Lakken har ikke noget navn men det er nr 07. Denne brugte jeg som baggrunsfarve på alle neglene. Så pustede jeg HM's sorte Manhunter random på neglen, derefter nogle pust med Essie's Funny face og til sidste pustede jeg Tiger's hvide lak på.

Jeg forseglede neglen med Mavala Fixator topcoat :-)

Jeg er vild med den her type design for tiden! :-D Synes de er så unikke og så ser de aldrig ens ud, hver gang man laver dem og hver fingers design er forskelligt :-)

Now I've finally bought some normal drinking straws and because of that I've tried making anoter splatter nail art design again :-)
This time it was much easier to blow the polish out of the straw because the straw had a bigger hole.

For the design I used a grey polish from the store called Aldi, the polish is from a brand called Biocura and it's nr. 07. 
I used the grey colour as a bagground and then I first blew some of HM's black Manhunter on it, then added Essie's Funny face and then finally I blew some of Tiger's white polish on it.
As a last thing I sealed the design in with a coat of Mavala's top coat fixator.

I really like this type of design at the moment. I think they're so unique and they never look the same each time you make them and the design on each finger is always different. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar