mandag den 1. april 2013

Splatter nail art


Hej allesamen, så er jeg her igen efter nogle travle dage med familietamtam og venindebesøg :)

I dag vil jeg vise jer mit første forsøg indenfor splatter nail art! :-D
Splatter nail art er, hvor man dypper et sugerør i lak og puster det ud på neglen, så det på den måde kommer ud på neglen som splatter/klatter, ligesom det man nogle gange kan se på abstrakte malerier også.

Jeg havde dog ikke nogle normale sugerør, så forsøgte mig med rør fra vatpinde, hvor jeg havde klippet vattet i enden af. Det var dælme hårdt og svært at puste lakken ud af de bitte små rør, så vil anbefale at man bruger rigtig sugerør istedet! :-) Men nød lærer nøgen kvinde at spinde, er det ikke sådan ordsproget lyder? ;-)

Synes også selv det blev ret flot i forhold til det er første forsøg og det som sagt blev lavet med vatpinde rør!

Til designet har jeg brugt Tiger's hvide lak, Opi's Suzi says feng shui, Essence's icy princess og HM's Manhunter

Hvad synes I om denne form for design på neglene? :-)

Today I've made a splatter nail art design for the very first time! :-)
Normally you use drinking straws to blow the polish onto the nails so it looks like glops/splats, but I didn't have normal straws so I used some straws from some q-tips, but I don't recommend this because it's a bit hard and exhausting to blow the polish out of the tiny straws.

For the design I used Tiger's White polish, Opi's Suzi says feng shui, Essence's icy princess og HM's Manhunter

Personally I love these kind of designs, but what do you guys think about them? :-)

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er rigtig godt i forhold til at det er lavet med en vatpins-rør! men som du siger det er klart nemmest med sugerør, og så hvis du skal prøve det igen så gør det med de alm. sugerør og ikke de tynde man kan købe da det også blive alt for svært (jeg gav selv op og købte nogen andre sugerør dagen efter) :)

    SvarSlet