onsdag den 22. maj 2013

Models own - Disco inferno


I dag har jeg en lille swatch til jer :-) Denne gang endnu en af lakkerne fra Models own's mirrorball
kollektion.

Lakken hedder Disco inferno og er en glitterlak med mest guldfarvet glitter men også grønt og holografisk sølvfarvet glitter. Glitteret er i forskellige størrelse lige fra bittesmå grønne og guldfarvet hexoglitter til sølv og guldfarvet glitter i store asymmetriske former.

Lakken ser pænest ud med 1 lag synes jeg, da der kommer rigtig meget glitter med op på penslen. Jeg tror godt man kunne få den til at være heldækkende med 1-3 lag.

Dens tørretid er ligesom de andre i denne kollektion, dvs. den tager rimelig lang tid om at være helt tør, men til gengæld er den så også ret svær at få af når den endelig er tør. 

Lige præcis denne lak i kollektionen var ikke den jeg glædede mig mest til at afprøve, men den har overrasket mig positivt, da den ser rigtig lækker ud ovenpå gule, grønne og guld lakker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar