fredag den 24. maj 2013

Striped studs nail art design


Lige en hurtig post her i min pause fra eksamenslæsning og inden jeg skal til at slappe lidt af foran fjerneren med forældrene inden læsningen igen går i gang i morgen + at jeg også har køretime i morgen :-P suk hvor blev min weekend lige af? :-P

Men har jeg været igang med at lege med mine studs igen og lidt striping ;-) Er vild med nitter, synes de giver sådan nogle fede designs, samtidig med at de er så nemme at bruge! :-D

Jeg har fået mine nitter her fra Bornprettystore som produkttest engang og fik samtidig også en rabatkode, så hvis I også kunne tænke jer disse nitter, kan I med fordel benytte koden: DKZW10 og få 10% rabat når i handler på hjemmesiden ;-) Der er desuden gratis fragt.

Nå men tilbage til designet. Jeg har først lagt to lag af Opi's Suzi's hungary again! og derefter har jeg brugt min striping neglelak fra Rival de loop (et super billigt, men også super godt tysk mærke) til at lave en sort stribe ned midt på neglene.
Til sidst har jeg placeret 3 nitter i hver af de sorte striber.

Super fint design, super nemt at lave og som samtidig kun tager max 15 min at lave! :-D Kan klart anbefales!

P.s. Lille tip: Lad designet tørre godt inden I lægger top coat ovenpå, da det ellers trækker i lakken, ligesom det har gjort lidt ved mig (sådan er det, når man er som et lille utålmodigt barn til tider) ;-)

1 kommentar:

  1. Jeg er helt pjattet med dette design! I:

    - http://nailartbymdl.blogspot.dk/

    SvarSlet