søndag den 19. maj 2013

sweet heart nail art design + Denmark won Eurovision song contest!

Danmark vandt Eurovision song contest! :-D Hvor er det utroligt og fedt! Stort tillykke til Emmelie De Forest, hendes band, sangskriverne og ja til hele Danmark! :-D

Jeg er stor fan af Eurovision song contest, for synes det er så fedt at se alle de forskellige bidrag fra landene :-)

Så i anledning af at vi vandt årets Eurovision song contest, har jeg lavet et lille hjerte design af fryd over at have vundet :-D

Jeg har startet med at lægge 2 lag af Sally hansens gem crush Big money, derefter har jeg med Essie's Eternal optimist malet et hjerte på ringfingeren med et dotting tool. På de andre negle besluttede jeg mig for at lave nogle lyserøde striber, for striber går man bare aldrig galt i byen med synes jeg ;-)

Nu vil jeg sætte Only Teardrops til at spille på repeat hele dagen, og nyde det dejlige solskin, inden det vidst skal begynde at regne senere i eftermiddag :/

God pinsedag til jer alle! :-)

2 kommentarer: