tirsdag den 14. maj 2013

Hot red & black ruffian mani!


Så er jeg tilbage igen :-D Denne gang med en ruffian mani at vise jer!

Jeg har lavet en ruffian mani med først et lag fra Essie's knaldrøde lak Snap happy. Derefter har jeg malet en del af neglen med HM's sorte Manhunter, hvor jeg har efterladt stykket tættest på neglebåndet fri for sort lak, så man kan se kanten af det røde.

Jeg synes designet var lidt kedeligt i sig selv (selvom ruffians ellers altid er flotte at se på), så jeg tilføjede et lag af Nails inc's holografiske glitterlak Diamond arcade på den sorte del af neglen.

Jeg er vild med glitterdetaljen og at det kun er på den sorte del af neglen :-D Det får både den røde farve til at springe frem samtidig med at den gør den sorte farve lidt mindre kedelig :-) I love it!

Hvilke designs er I vilde med for tiden? ;-) Ruffians, Velvet manicure, caviar, saran wrap, water marbling? eller måske noget helt andet? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar