tirsdag den 9. juli 2013

Blue abstract nail art



Her forleden fik jeg lige lyst til at prøve lege lidt med stamping igen, denne gang med blå farver :-) (de fleste har måske fået fornemmelsen af at jeg elsker blå ;-) ) og synes da lige jeg vil vise jer den!

Designet har jeg lavet med Misslyn Velvet diamond no. 85 Royal blue (som er en af mine nye lakker fra Tyskland! ;-D ), konads hvide stamping lak + prægeplade fra konad (kan ikke lige huske nummeret på den), Tigers hvide lak og et par rhinsten købt i en lokal hobbyforretning :-)

Er helt vild med designet og især det faktum at jeg ikke fik trukket alt for meget i stampingen med min topcoat :-D Var lige hurtig nok på fingrene til at det ikke skete :-) lidt heldig har man vel lov til at være? ;-)

Nå jeg vel smutte igen, skal snart ha aftensmad og ellers tidligt i seng som sædvanligt her i de her uger hvor den står på sommerjob fra kl 6 om morgenen af :S Lærer aldrig at vænne mig til at skulle op kl 4:30 om morgenen :-P men heldigvis har jeg ferie i uge 32 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar