søndag den 14. juli 2013

Disco glitter nail art


Jeg har endelig haft tid til at prøve mine nye glequins som jeg købte på bornprettystore for et stykke tid siden! :-)

Glequins er en mellemting mellem sequins og glitter mht størrelse :-) man kan få dem i stort set alle de farver man ku tænke sig.

Til designet har jeg HM's Manhunter på som baggrundsfarve (for at skabe lidt kontrast tilsølvfarven, men man kan vælge hvilken som helst farve som base).
Derefter har jeg lagt et lag klar lak og med en rosenpind lagt glequins enkeltvis på neglen.

Man skulle tro at man ville få en meget ru overflade på neglen, men med et enkelt lag topcoat så har man en fin glat overflade :-) så glequins vil ikke hænge fast i alt muligt, hvis man skulle være bange for det ;-)

Dem jeg har her, kan som sagt købes på bornprettystore for ... Kr og med rabatkoden DKZW10 får man 10 procent i rabat ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar