fredag den 26. juli 2013

forventningens glæde

Skriver denne post fordi jeg simpelthen bare må dele min glæde med nogen og familien forstår ingenting omkring min neglelakhobby, så vil derfor dele mine tanker i dag med jer :-)

Præcis om en uge fra i dag er jeg færdig med mit sommerferiearbejde ude på sygehuset, hvilket jeg har været super glad for. I år var mit tredje år hvor jeg har haft sommerjob der :-) Men med jobbet følger der også et forbud mod neglelak, så i 5 uger har jeg nu ikke kunnet ha neglelak på i hverdagene, udover lige at prøve nogle designs af om eftermiddagen efter arbejde og så tage det af med det samme igen.

Så jeg glæder mig super meget til at kunne gå med neglelak til hverdag igen + jeg har 3 ugers ferie i år, hvilket bliver skønt :-D Sidst men ikke mindst glæder jeg mig også til på tirsdag, da jeg der får svar på om jeg er kommet ind på den uddannelse jeg har søgt :-) kryds fingrer for mig, vil I ikke nok? :-)

Så alt i alt en masse at glæde sig over :-) Go weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar