lørdag den 27. juli 2013

Minty silver fan brush nail art


Så har jeg været igang med at lave en lille fan brush manicure igen :-D Synes bare det ser så lækkert ud og så tager det samtidig bare ingen tid at lave og rengøring af penslen bagefter er også rigtig nemt :-)

Denne gang har jeg lavet det med min mint farvede lak Peppermint fra Rimmel og så har jeg lavet striber med Sparkling silver fra HM og min fanbrush fra Essence :-)

Og ja hvis I ikke har regnet det ud endnu, så er mint og sølv nogle af mine foretrukne farver denne sommersæson! :-D Er for lys i huden til at ku gå i mintfarvet tøj og synes sølv hurtigt bliver for meget på tøj, s derfor er det fedt, at man kan komme farverne på neglene istedet, hvor det passer fint :-D Det giver bare lige lidt ekstra til hverdagslooket synes jeg :-)

2 kommentarer:

  1. uhh, det ser vildt fedt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak :-) Kan selv godt li at det er lidt simpelt og ikke så iøjefaldende ved første øjekast, men at det så ser ret flot ud når man kigger nærmere :-)

      Slet