onsdag den 24. juli 2013

Gårsdagens fangst fra Vorbassemarked



Igår var jeg et smut på Vorbassemarked med mine forældre og synes lige jeg ville vise jer min "fangst" derfra ;-)

Fik fat i 5 nail art penne, hvor to af dem desværre ikke virker :-( øv bøv føler mig en smule snydt, men ved at sådan er det tit med den her slags nail art penne som fungerer som en slags tusch. Nogle virker mens andre bare ikke gør. Men de tre andre virker heldigvis fint :-) Så lidt godt var der da ved det

Så fik jeg købt en ny nail art pensel, som egentlig mest bare skal bruges til at rengøre omkring mine neglebånd og ikke så meget til at male med ;-) Den har masser af penselhår og er ikke for blød, så tror den vil være fin til formålet.


Sidst men ikke mindst, fik jeg fat i en stor stamping plade fyldt med ene af fuldnegledesigns :-D Fik et stempel og en skraber med i købet, selvom jeg har et par stykker af dem i forvejen, men det er fint nok ;-)
Jeg har stemplet alle designene på et stykke papir for at I og jeg bedre kan se dem :-) Ved godt det måske er lidt spild af lak, men det ville det jo også være hvis jeg prøvede det på neglene og tog det af direkte bagefter for at prøve resten. På denne måde kan jeg se designene på papiret når jeg vil :-)

Fik også fat i første sæson af CSI Miami rigtigt billigt :-) Ved godt det ikke lige er neglerelateret, men synes bare det er så fed en serie :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar