søndag den 21. juli 2013

Random Skitlette


Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde dagens skitlette manicure, da jeg egentlig bare har lavet den med ldit inspiration fra rundt omkring på nettet og det egentlig ikke har et specifikt tema, så det blev altså bare til random :-)

På lillefingeren og langefingeren har jeg først malet den ene halvdel af neglen med HM's Sparkling silver og den anden halvdel mede Maybelline's Coral craze. Bagefter har jeg lavet sorte streger henover med en sort striping pen. Det fede ved dette er at man ikke behøver maler præcist overhovedet! :-D Det ser fedt ud alligevel :-)

På ringfingeren har jeg to lag Rimmel's Peppermint (en af mine yndlings sommerlakker!) og så har jeg sat små 1,5 mm nitter på i en trekant.

På pegefingeren har jeg to lag af HM's Sparkling silver igen og ovenpå har jeg lagt et generøst lag af en no name sølv glitter lak :-)

På tommelfingeren har jeg igen Peppermint på og så har jeg lavet en gradient med Sparkling silver.

Synes det er så fint et sommerligt design og så ser det så smart ud med forskellige design på stort set alle fingre :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar