fredag den 5. juli 2013

HM - Did I tell you?



I dag har jeg en lille semi kort post til jer (da jeg er ret smadret efter ugens arbejde og ikke orker at skrive aaalt for meget, men korte posts er jo også gode engang imellem ikke?) ;-)

Synes jeg vil vise jer en af mine nyeste lakker, som jeg så HM for en uge siden, hvor jeg ikke købte den. Men blev ved med at tænke på den, så den blev købt altså købt igår! ;-) Man er vel ikke polishaholic for ingenting?

Lakken hedder Did I tell you? og er en hmm Havblå/mørk turkisblå glitterlak (ja, jeg har svært ved at definere denne slags farver! ;-) )
På billedet har jeg et lag af den ovenpå to lag af Opi's Suzi says feng shui.
Synes den dækker rigtig godt af en glitter effekt lak at være :-) Man skal ikke grave efter glitteret i flasken og glitteret fordeler sig også pænt på neglen, uden at man skal sidde og rode rundt med det for at få det lagt ordentligt.

Den tørrer også ok hurtigt, hverken alt for langsomt men heller ikke lynhurtigt, men igen hvor mange glitterlakker gør det? ;-)

God fredag/ god weekend til jer alle! ;-) Jeg vil bruge min weekend på at få lavet lidt swatches, nail art osv. da jeg for tiden ikke må ha neglelak på neglene på mit sommerjob som rengøring på et sygehus :-P Suk det er hårdt for en neglelakafhængig som mig! Men måske også godt med lidt afvænning?... ej glem det! Aldrig godt med afvænning fra neglelak! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar