onsdag den 3. juli 2013

Pc broken

Hej alle sammen!
Synes lige jeg ville give jer en lille update på hvornår min næste neglepost kommer, hvilket nok først bliver her til weekenden, da min elskede computer valgte at afgå ved døden igår :-( og dum som jeg var, havde jeg lavet min seneste backup for fire måneder siden -.-

Har heldigvis mine nyeste billeder liggende på mitdigitalkamera, men ingen pc til at redigere dem på + alle mine billeder jeg har haft brugt lå også på pc'en, så krydser fingrer for at det ikke er harddisken der er gået i stykker og at min bror kan fiske mine ting ud af den!

Men pga dette + at jeg er smadder træt for tiden pga mit sommerjob (hvor jeg ikke må ha neglelak på :-(!) kommer næste post nok først omkring fredag hvor jeg kan låne en af mine forældres pc'er ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar