mandag den 12. august 2013

Bornprettystore textture polish

Jeg har modtaget en lille pakke fra Bornprettestore igen med en ting, som jeg skal anmelde for dem :-)

Denne gange er det denne flotte hvide tekstur lak som også indeholder en smule sølvglitter.


Jeg synes farven ligner meget Opi's Solitare, og det er nok også meningen. Den eneste forskel jeg lige kan se er at Solitare vidst indeholder lidt mere sølvglitter end denne gør. Men igen er jeg nok ikke den bedste til at lave denne sammenligning, for jeg har kun set Solitare på swatches, har aldrig selv prøvet den på.

Lakken har desværre intet navn (virkelig en skam! Laknavne er bare et must!) Men bare nummeret 01.

Da jeg først åbnende den blev jeg forbavset over lakkens tykke konsistens, men lakken var overraskende nem at lægge trods konsistensen.

Som de fleste hvide lakker kræver denne også mere en et lag for at dække. På billede har jeg to lag på, hvilket jeg synes dækker fint. Mht. tørretid er det bedst at lægge tynde lag, da lakken ellers kan have en smule svært ved at tørre, men med tynde lag tørrer den helt fint! :-)

Lakken koster 5,59 $ hvilket svarer til ca. 32 kr og bornprettystore har altid fri fragt, så med et indhold på 15 ml er denne lak virkelig billig! :-)

Da lakken var tør, ville jeg lave et negledesign med en af mine nye stampingplader fra Pueen. Resultatet blev dette flotte art deko inspirerede design :-D Pladen jeg har brugt er nr. 44 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar