mandag den 12. august 2013

Nail mail: Bundlemonster stamping plates case & Pueen love elements

Så er der nail mail igen! :-D


Kan I huske min tidligere post med at jeg glædede mig til at modtage min stampingplade taske fra bundlemonster og mit Love elements sæt med 24 stampingplader fra Pueen? Well... tingene ankom i lørdags og er især ultra glad for tasken, som jeg har lidt billeder af her! :-)

Den er lavet i et sort materiale som skal ligne...hmm... vil nok sige snakeskin... og indeni er der massevis af lommer til ens plader, dejligt organiseret så man bare bladrer igennem siderne med plader ligesom i en bog! :-)

Mit Pueen sæt har jeg ikke taget billeder af i denne omgang. Designene er anderledes i forhold til det forige sæt jeg har købt, da pladerne i dette sæt er inspireret af især hjerte og blomster motiver, ergo også derfor sættet hedder Love elements ;-)

Hvis I vil se closeups af pladerne, har den skønne blogger Chitchatnails taget billeder af hver plade i sin post her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar