fredag den 30. august 2013

Gosh - Frosted gold


Så er Gosh Frosted gold endelig min! :-D

Super tekstur guldlak, som er en af de to nye Gosh lige er udkommet med :-) Den anden hedder Frosted silver og er magen til den guldfarvede bortset fra den er sølvfarvet ;-)

De har begge to masse af mikroglitter og større glitter.

Den guldfarvede dækker efter 2 lag, hvilket jeg synes er helt fint for en teksturlak :-) Har prøvet nogle som skal ha 3-4 lag for at være heldækkende. Derudover tørre den også super hurtigt :-D

Lakken indeholder 8 ml og koter 60 kr i Matas. Jeg ved ikke om det er lakker som bliver i Gosh' faste sortiment.

Jeg købte ikke den sølvfarvede, da jeg i forvejen har en sølvfarvet teksturlak fra Isadora ;-)

1 kommentar:

  1. Ej den er sku fin, glæder mig til den lilla kommer i butikkerne :-)

    SvarSlet