onsdag den 28. august 2013

Notd: Triangle skitlette


I får lige en hurtig post med billede af mine negle i dag, da jeg er ret træt i denne uge efter at være startet på nyt studie :) man skal lige vænne sig til at skulle tidligt op igen xD haha

Nå men tilbage til emnet... I dag har jeg en skitlette med blå og lillae farver :-)

På lille fingeren har jeg 3 lag af teksturlakken Atlantic road Fra Barry M på, den er ret lys og dækker derfor først ved 3 lag.

På ringfingeren oglangefingeren har jeg først 2 lag af Tiger's hvide lak og så har jeg lavet lilla og lyseblå trekanter i hånden med Wetnwild On a trip og P2 Heavenly girl
Til sidst efter trekanterne var tørret stampede jeg er trekantsagtig mønster ovenpå med Konads sorte stampinglak. Mønstret er fra Pueens plade nr. 05

Vil lige til sidst sige at mine negle i dag er inspireret af et design af bloggeren Chitchatnails, og derfor de ligner et af hendes billeder :-) mine er dog ikke helt magen til da jeg ikke har brugt grå i min mani :-) synes det ville være pænest at holde mig til blå og lilla :-) så der ikke foregik for meget på neglen ;-)

Jeg beklager at der er lidt slid på mine negle men glente at tage et billede lige da jeg havde lavet mani'en og fik det derfor først gjort da jeg var kommet hjem fra skole :-)

1 kommentar:

  1. Virkelig flot nail art, virkelig flot at lillefingeren er tekstur ;D

    SvarSlet