tirsdag den 6. august 2013

Ice blue stamping nail art


Så er jeg tilbage igen endnu engang med et stamping design til jer! :-)

Denne gang har jeg brugt en lak jeg købte på mit sidste tysklands besøg som er en flot blå lak.. Isblå lak er nok bedre beskrevet da den er meget sart blå med masser af sølv pigment i også, så den får en lidt metallisk  isblå farve, virkelig flot! Er vild med den form for farve! :-) Selvom de kan være lidt svære at beskrive ;-) Lakken er fra mærket Manhatten og har ikke noget navn kun nummeret 101S. Lidt en skam, synes altid det er fedest når en lak har en navn også :-)

Ovenpå har jeg stampet et design fra plade nr 17 fra mit Pueen sæt med min hvide lak fra konad :-) Til sidst har jeg lagt et lag topcoat over. Er virkelig glad for at jeg formåede ikke at tvære i designet med topcoaten denne gang! ;-) Men synes også tit det er ved den sorte stamping lak det sker.

Synes det er et rigtig fint design. Med den isblå baggrundsfarve er den måske mere til vinter end til sommer, men jeg har det altså med at gå med alle farver året rundt :-D Synes ikke årstiden skal bestemme det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar