mandag den 5. august 2013

Ny bestilling!

Jeg blev så glad for mit sidste køb som var 25 stampingplader + en taske til dem fra mærket Pueen så jeg er endt med at bestille deres Love Elements stampingpladeserie også! :-D Glæder mig for vildt



Jeg var dog lidt træt af den medfølgende taske, da den har sådan en vifte indretning af pladerne, så de er svære at bladre rundt i og få et overblik over. Derfor har jeg valgt også at købe denne case/taske fra Bundle Monster som er indrettet i samme system som de plastiklommer man kan få til fotos. Lommerne er selvfølgelig bare mindre så de passer til pladerne.
I tasken er der plads til 168 plader hvis man putter 2 plader i hver lomme. Putter man kun en plade i hver er der plads til 84 plader, hvilket er rigeligt til mig for med den nye serie plader jeg har bestilt kommer jeg ca. til at have 62 plader.

Glæder mig rigtig meget til at modtage dem! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar