mandag den 9. september 2013

mint and gold saran wrap


Halløjsa! :D
Så blev jeg endelig færdig med skolearbejdet for i dag og har nu siddet og kigget lidt igennem mine gemmer af designs, jeg har haft lavet, men som jeg ikke har nået at få vist jer.

Faldt over dette flotte mint og guldfarvede design, som jeg har lavet med saran wrap (husholdningsfilm) teknikken :-D Synes det giver en mega fed effekt, da man på den måde får en meget diskret marmoreret guldfarve ovenpå mintfarven :-)

Derudover er teknikken super simpel og kræver ikke andre materialer end husholdningsfilm og neglelak :-D Plus det tager ingen tid at lave og tørrer også hurtigt, da man ikke skal have særlig mange lag lak på :-)

Lakkerne jeg brugte til denne mani var Mavala's Lagoon og Catrice's Goldfinger ;-)

Fortsat god mandag til jer alle derude! :-D

2 kommentarer:

  1. Ser super godt ud, men hvordan er det lige du præcis gør?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lægger først baggrundsfarven og lader det tørrer. Så lægger jeg anden farve (guld) og mens det er vådt dupper jeg med husholdningsfilm så noget af lakken bliver taget af og man får en marmoreret effekt :-)

      Slet