fredag den 13. september 2013

Essie cocktail bling


I dag vil jeg vise en af mine yndlings go to lakker

Jeg har haft brugt lakken til en del mani'er men har aldrig vist jer den alene, så det synes jeg, at jeg ville gøre i dag :-)

Lakken jeg taler om er Essie's Cocktail bling, som er en skøn lysegrå cremelak uden glitter, shimmer osv. bare helt almindelig creme. Mange af jer kender måske lakken i for vejen, da det ikke er en  ny lak ;-)

Jeg synes det er en virkelig skøn og flot grå lak, som dækker fuldstændig ved 2 lag og tørre rigtig hurtigt! :-) Så nu når vi er kommet i september måned og går efteråret i møde, synes jeg den her lak er rigtig passende til vores danske gråvejr ;-) Så kan man altid tilføje lidt glitter, nitter etc. hvis man ikke kun vil ha grå neglen og vil pifte sit look lidt op ;-)
Synes sølvnitter ser utrolig flot ud ovenpå den her lak! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar