mandag den 21. oktober 2013

Grey spots nail art


Hej alle sammen :-D

I dag har jeg et super flot efterårsdesign at vise jer. Designet synes jeg passer perfekt til det gråvejr vi har i dag, fordi jeg har brugt grå, sølv og sorte farver :-)

Til at starte med har jeg lagt to lag af Essie's Cocktail bling, som jeg synes er super skøn for tiden, fordi det er sådan en flot mellemgrå farve :-)

Ovenpå det har jeg lagt et lag af en glitterlak fra HM, mener ikke den har noget navn. Det er en glitterlak fyldt med forskelligt sort, sølv og holografisk glitter.

Til sidst har jeg stampet et design med cirkler ovenpå med Konad's sorte stampinglak. Designet er fra Pueen's plade nr. 36 :-)

Håber I har haft en skøn efterårsferie for det har jeg med masser af hygge med familien ;-) Go mandag til jer alle derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar