fredag den 4. oktober 2013

Blue and silver fan brush nail art


Halløjsa! :-D Så er jeg tilbage igen

Jeg er så småt begyndt at pakke lidt af mit neglegrej ud i min lille lejlighed (hvor der desværre ikke er særlig meget plads til at det kan stå fremme). I min udpakning fandt jeg en af mine fan brush pensler :-D

Da det er langt tid siden, jeg har lavet et fan brush design, synes jeg, at sådan et design var oplagt at vise jer i dag :-)

Fan brush nail art er som sagt nail art, hvor man bruger denne type pensel fan brush, hvor man over en baggrundsfarve pensler/maler forskellige andre farver ovenpå i abstrakte striber :-)

Som altid er jeg rigtig glad for blå og sølv, og det er også disse farver, jeg har brugt denne gang ;-)

Som baggrundsfarve har jeg et lag af Essence's Wonderlicious green (som til trods for navnet altså er mere lyseblå end grøn synes jeg). Den dækker utroligt godt! og virker også virkelig godt til stamping ;-)

Ovenpå har jeg først malet med Opi's Suzi's says feng shui og derefter har jeg lavet et par striber med Essie's Beyond cozy, som er en af mine favorit sølvlakker! :-)

Hvis I kan li designet er det utroligt nemt at skabe! Fan brush pensler kan man få billigt i de fleste hobby forretninger og tror måske også man kan få dem i søstrene grene ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar