tirsdag den 3. december 2013

It's christmas!

Så er det blevet december og jeg vil vise jer mine negle i dag :-)


Jeg har fået en ny sølv stampinglak jeg ville prøve af, så har på 4 fingre lagt 2 lag af Essie's Fishnet stockings og på ringfingeren har jeg lagt 2 lag af Maybellines Urban turqouise, for så til sidst at stampe med den nye lak :-)

På de røde negle har jeg stampet et heldesign med små snefnug agtige ting og på ringfingeren har jeg stampet et heldesign med juletræer. Desværre kan man ikke se det særlig godt på billedet :-( Fordi det er sølvstamping, det kan man desværre aldrig se særlig godt, heller ikke i virkeligheden. Men synes egentlig stadigvæk det er fint, for det er et meget diskret design, som så passer godt til hverdagen ;-)

Det er ikke lige så vildt som de negle jeg havde til julefrokost sidste fredag :-P
Der havde jeg lagt Rimmel's Ruby Chrush på, som jo er en flot rød og sølv glitterlak :-D I kan se swatches af den lak på google lige her

God tirsdag aften til jer alle derude! :-)

P.s. Jeg beklager endnu en gang for min manglende aktivitet på bloggen for tiden :-( studiet tager mega meget af min tid, især fordi jeg er blevet sat i gruppe med to drenge fra klassen som har ret svært ved en stor del af tingene, så en stor del af arbejdsbyrden ligger på mine skuldrer :-S  Det er godt nok hårdt! Men efter jul må vi vælge grupper selv igen, så håber jeg at jeg får lidt mere tid der :-)

Derudover har jeg fået ommøbleret min lejlighed, så nu står alt mit neglegrej lige ved siden af mit skrivebord, klar til brug :-D Så forhåbentlig bliver det lidt mere fristende at lave negle nu, eftesom det hele ikke står pakker ned i kasser længere, så jeg ikke skal pakke ud og pakke ned hver eneste gang, jeg laver negle ;-)

God jul alle  sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar