lørdag den 7. december 2013

Red holiday nail art!


Så er jeg her igen! :-D
Denne gang har jeg igen haft gang i den røde julefarve og noget stamping.
Men i forhold til sidste gang, har jeg denne gang valgt at lave et sofistikeret design, som bliver "julet" pga. den knaldrøde farve. Det vil altså sige, at dette design også kan bruges resten af året bare med andre farve :-) Smart ikke?


 Som baggrundsfarve har jeg lagt 2 lag af Essie's Snap happy, en mega knaldrød julelak. Den er fra Essie 2012 julekollektion ;-)

Ovenpå har jeg stampet et abstrakt gren-motiv fra Pueens plade nr. 33. Jeg har brugt Konads sorte stampinglak til stampingen :-) Jeg har stampet skævt på neglen så jeg kun fik en skrå halvdel af neglen dækket.

Til sidst har jeg brugt en sort artliner til at male kanten af stampingen med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar