tirsdag den 31. december 2013

W7 - Pink debris

Halløjsa alle sammen! :-) Så er jeg tilbage efter 5 dages arbejde på sygehuset med minus neglelak på neglene og en træt Cecilie efter arbejdet hver dag, så har slet ikke haft tid til at få brugt mine nye neglelakker fra W7, som jeg købte inden jul :-P

Men i dag har jeg fri, så synes jeg vil vise jer endnu en skønhed jeg har fået skaffet mig :-D

Skønheden er Pink debris fra W7, der er en lyserød/sølv glitter lak. Den har masser af store lyserøde hex glitter, hvilket gør at lakken ser mest lyserød ud. Men imellem alt det lyserøde er der masser af holografisk sølvglitter :-) Hvilket jeg synes gør den her lak ret unik. Det er ikke bare en almindelig lyserød glitterlak på denne måde. Hvis sølvglitteret havde været lyserødt, havde den nok mindet meget om Essie A cut above.

Jeg har forresten lagt 1 lag af Pink debris ovenpå 2 lag af Essie Eternal optimist

Lakken er nem at påføre fordi den indeholder så meget glitter, dog ikke nok til at den kan være heldækkende, men tror også W7 har lavet den som en effekt topcoat :-) Den tørrer også dejlig hurtigt :-D

Tror denne lak bliver en af mine favoritter til foråret måske, for den holografiske effekt kommer ikke så godt til sin ret i denne mørke vintertid desværre.

Nu vil jeg i gang med at overveje hvad der skal på neglene i aften, så jeg forhåbentligt kan nå at vise jer en nytårsmani senere i dag! ;-)

Godt nytår til jer alle! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar