mandag den 23. december 2013

W7 Ash chrome & christmas eve nails

Halløjsa! :-)

Jeg har endelig fået fat i en sølvlak, som er god til stamping også på farver som ikke er sort eller meget mærke :-D Er super glad! For jeg har ledt efter en sølvlak til stamping længe :-)


Lakken jeg snakker om er Ash chrome fra W7. Jeg købte lakken i knock outlet city den anden dag til 20 kr sammen med 7 andre W7 lakker. Jeg har jo egentlig en masse sølvlakker allerede men synes den her var så flot metallisk og tænkte at måske den kunne bruges til stamping, og det kan den! :-) Jeg blev glædeligt overrasket over at lakken er en onecoater og den tørrer hurtigt :-)

Jeg har brugt Ash chrome til at stampe juletræer på mine negle ovenpå Rimmels Camouflage, som også er en lak jeg købte til 20 kr i knock outlet city (den butik er altså ret nice, for man kan få rigtig mange mærkevare ting, til billig priser, alt lige fra antonberg chokolade, parfume og til mærkevare porcelæn osv).

Camouflage er en metallisk grøn lak, og changerer i forskellige grønne farver ligesom camouflage :-) Den er næsten en one coater, tror godt den kunne være det hvis man lagde et tykt lak :-)

Det var så mine negle til juleaften :-D nu vil jeg smutte igen og julehygge med familien :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar