mandag den 13. januar 2014

Golden triangel nail art

Hej alle sammen! :-)


I aften har jeg været i gang med at ordne mine negle, sådan så de passer til det tøj og de smykker, som jeg skal have på i morgen i skole :-)

Jeg startede med at lægge 2 lag af Gosh Frosted gold, som jo er en skøn guldfarvet teksturlak :-) Det er virkelig længe siden jeg har haft den på, så synes at den skulle i brug her til aften, da der jo er guldskrift på min top, som jeg skal have på. Derudover synes jeg også at dens fine guldglitter passer til vores snevejr, vi har haft i dag, som glimter så fint, når solen skinner på det (selvom der dog ikke har været så meget sol i dag).

Ovenpå har jeg stampet et trekant design fra pueens plade nr. 20 med min sorte stampinglak fra Konad :-)

Jeg har med vilje ikke lagt en toplak ovenpå, selvom jeg ved det forringer stampingens holdbarhed, men jeg ville ikke ødelægge den fine tekstureffekt, som kan ses igennem mønstret :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar