søndag den 12. januar 2014

Silver peacock stamping


For et par uger siden købte jeg W7 Ash chrome, som jeg fandt ud af var den perfekte sølvlak til at stampe med, og besluttede mig for at købe en ekstra.

Til min skuffelse var der desværre ikke flere Ash chrome tilbage, men fandt en der hed Silver chrome, som lignede utrolig meget, det var bare en lidt koldere sølvfarve.

Til min store lettelse kan jeg konstatere at denne også stamper utrolig godt :-D (Det er den jeg har brugt på billedet) Så nu har jeg alligevel to sølvlakker til at stampe med :-D Virkelig luksus!

Jeg er egentlig blevet lidt en fan af W7's lakker. De lakker jeg har prøvet derfra de sidste par uger, har været rigtig gode, dækkr forholdsvist godt og tørrer enormt hurtigt :-D Så selv hvis de skal ha 3 lag for at dække helt, så gør det ikke noget, for de tørre alligevel hurtigt :-)

Designet jeg har stampet er fra Pueen plade nr. 09 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar