onsdag den 1. januar 2014

Triangel trend nail art

Mine negle er i dag inspireret af en fed trend som har været meget populær i 3013 og som jeg håber vil fortsætte ind i 2014, nemlig smykker med trekanter.

Jeg har lavet en lille collage med nogle smykker jeg lige har købt og som mine negle er inspireret af. Jeg er vild med den mørkegrå oxiderede farve og synes trekanter er dejlig enkle men alligevel flotte.



På alle negle undtagen ringfingeren har jeg lagt 2 lag af W7 Silver chrome som baggrundsfarve og lavet en sort trekant med en sort stripinglak fra Rival de loop. Til sidst har jeg sat en sølv hex glitter i midten nederst i hver trekant.
Ved ringfingeren har jeg gjort det samme, bare hvor farverne er modsat og så har jeg lavet en sort prik i trekanten i stedet for at sætte en hex glitter, da jeg ikke har sort hex glitter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar