lørdag den 4. januar 2014

Depend glasfil


Synes lige jeg ville vise et af mine nyeste neglegrejskøb :-)

Jeg har længe haft en glasfil fra mærket Finger's og den virker super godt! Vil faktisk tildele den meget af æren for at jeg kan få bare lidt lange negle, for mine negle er så tynde og flækker normalt nemt, fordi jeg tit har små flosser eller sådan noget på spidsen af neglene som så griber fat i noget tøj, og på den måde flækker neglen :-(

Jeg har i et stykke tid overvejet at få fat i en glasfil mere, just in case min gamle skulle gå i stykker. Men det kan være svært at få fat i en god neglefil. Jeg har prøvet de billige fra mærket Elite der fås i Bilka, Føtex etc. og de er virkelig ikke værd at smide penge efter! De er alt for grove og filer rigtig dårligt.

Den anden dag så jeg at Depend har fået glasfile til 69 kr og besluttede at prøve sådan en :-) Og den kan klart anbefales! Den filer rigtig godt og har en meget fin grit, så den ikke flosser neglene! :-) Samtidig er den ikke helt så dyr, som andre glasfile, man kan få fat i, så alt i alt et godt køb til pengen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar