søndag den 2. marts 2014

Gosh metallic Green

Hey folkens! :-)

Så er jeg tilbage med lidt nyt guf til jer.. Jeg var en tur i Føtex igår sammen med min dejlige mor for at se efter de Essier, de havde tilbud på fra og med igår. Der var ikke mange tilbage, så fik kun en. 

Jeg fik fat på On a silver platter, som er fra Essie's kollektion Belugaria. En super flot guld/blå glitter lak. Men mere om den senere.


I dag vil jeg nemlig vise jer Gosh Metallic Green, som jeg også købte igår.. Fandt den Foundation jeg bruger i en tilbudskurv (2 for 30 kr) og skulle derfor vælge en ting mere, som blev denne lak :-)

Og nøj hvor er den flot! Det er en metallisk mintgrøn lak :-) som til min store overraskelse er en one coater og den tørrer vildt hurtigt (under 2 min, det er ikke løgn!)... Det eneste minus er at uden topcoat slides den ret hurtigt af spidserne på et par timer især hvis man bruger sine hænder aktivt. 
Jeg tror det vil hjælpe med topcoat, for på ringfingeren (på nederste billede) hvor jeg har lagt et lag af Essie on a silver platter, der er lakken ikke slidt nær så meget af.

Så alt i alt et super godt køb :-) er virkelig glad for den, især når man så også kun har givet 15 kr for den :-) og så er den der metalliske mintgrønne farve, en farve som kan bruges både vinter og sommer,  alt efter hvordan man styler den :-D

Jeg beklager kvaliteten af billederne, de blev taget med min iPhone sent igår aftes, da jeg pt er på besøg hjemme hos mine forældre denne weekend :-)

Go søndag til jer alle!


I får lige et lille billede med af nogle søde påskeliljer, som jeg har med over til min søster, hvis fødselsdag vi skal fejre i dag :-)

2 kommentarer:

  1. mon ikke gosh-lakken vil være god at stemple med? tror den vil være god over mørkere farver:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk prøvet at stampe med den over hvid og det klarede den overraskende godt :-) Så det var en rigtig lækker overraskelse :-)

      Slet