søndag den 2. marts 2014

Hvad jeg ønsker mig til mit stampinggrej

Heysa! :-)

For et par uger siden faldt jeg over Pueens nyeste stampingplader, og hvor er de fine! Sættet består af 24 fulddesignsplader.
Det specielle ved disse plader er, at Pueen har fyldt dem med forskellige fulddesigns, som fylder hele pladen, og alt efter hvilken del af pladen du vælger ,kan du få et forskelligt motiv på dine negle :-D Så der er et utal af muligheder ved dise plader! :-)

Chitchatnails har lavet en anmeldelse af alle pladerne. Reviewet samt en mani hun har lavet med en af pladerne kan ses lige her: 
http://www.chitchatnails.com/2014/02/07/pueen-cosmetics-stamping-buffet-full-review/

Her er lige er oversigtsbillede over pladerne :-)
Ihhh altså hvis jeg havde masser af penge, så blev det her sæt snart mit :-) men det gør det nok engang, når jeg får penge til det ;-)

Jeg har i forvejen to af Pueens sæt, og jeg kan klart anbefale dem, de er super gode og så koster sættene som regel ikke mere end 200-300 kr, hvilket er forholdsvist billigt for så mange plader :-)

4 kommentarer:

  1. Godaften Negleprinsesse.

    Sikke en skøn blog du har med mange smukke negle:-)

    Jeg er ved at indhente erfaring med negle.
    Jeg hjælper min datter med hendes nye blog (http://www.mariahoffbeck.blogspot.com) hun har lige lavet et indlæg om UV manicure og har en giveaway med et Nail Shaper sæt der kan vindes.

    Men vi har brug for noget erfaring.
    Ved du noget om UV manicure?

    Venligst Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina :D
      Hvis det er gel neglelak du snakker om, så har jeg prøvet et startsæt til dette fra b4bauty.dk. Jeg brugte det dog ikke i særlig lang tid, da gellakken ikke holdt særlig godt på mine negle og begyndte at falde af efter et par dage, hvor det desværre også hev det yderste lag af mine negle med, så mine negle blev meget skrøbelige af det.

      Men jeg har hørt fra mange, at det er forskellige fra person til person om det fungerer godt eller ej, vi har jo alle forskellige negle og ingen reagerer ens ;-) Nogle siger at de hjælper rigtig meget til at styrke deres negle, hvilket var derfor jeg købte det dengang, men havde desværre ikke held med det..

      Jeg kan anbefale dig at gå ind på gruppen Neglelir på facebook. Gruppen omhandler alt hvad der har med kunstige negle, akryl, gele og også gellak (hvis jeg husker rigtigt), så de kan garanteret hjælpe dig meget mere end jeg kan lige på dette område :-)

      Jeg har forresten hørt at Depends gellakkit skulle være god til prisen, hvis man ikke vil give for mange penge ud til det i første omgang, men jeg ved det ikke 100 %, da jeg ikke selv har prøvet det.

      Med venlig hilsen
      Cecilie - Negleprinsessen

      Slet
  2. hvor køber du dine plader henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mine konadplader har jeg købt på konaddenmark.dk :) og mine pueen plader køber jeg på amazon.co.uk og så har jeg et antal plader som ikke har noget navn, som jeg har købt på kræmmermarkeder eller brugt af andre inde på gruppen Lakhovederne på facebook :)

      Slet