søndag den 13. april 2014

Essie - On a silver platter

Så er det dælme blevet påskeferie! :-) og det skal da fejres med at neglene får en gang lak ;-)

Jeg har virkelig forsømt mine negle set seneste lange stykke tid. Studiet og arbejdet optager en ret stor del af min tid desværre :/ men sådan er livet nu engang og studiet er heldigvis smadderspændende ;-)


Men i dag kom der endelig lak på neglene igen! Jeg har taget 2 lag af Essie On a silver platter på, flot guld og blå glitterlak :-D er vild med den :-) jeg beklager det dårlige aftenbillede fra min mobil, men har ikke lige været i nærheden af mint kamera og min pc i dag, så det må lige blive en mobilporto ;-) 

Jeg har tidligere haft lakken ovenpå en blå lak fra Essence, hvilket var en fed kombi, men den er virkelig også lækker for sig selv og dækker ved 2-3 lag alt efter hvor tykt et lag man lægger på :-)


3 kommentarer:

  1. Jeg kender godt alt til det med at forsømme pga. travlhed osv.
    Men du har nu så mange flotte negle herinde på din dejlige blog.

    Hilsner fra Charlotte
    Team Hoffbeck Blog
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/bubble-nails.html

    SvarSlet
  2. Jeg ejer også on a silver palette, og det er simpelthen en rigtig smuk glitterlak!

    SvarSlet
  3. Hej Cecilie :)
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Award :)
    Læs mere her: http://mymanicurecastle.dk/2015/06/14/and-the-liebster-goes-to-2/
    Jeg glæder mig til at læse dit indlæg :)

    xoxo Luxiie

    SvarSlet