tirsdag den 11. marts 2014

geometric green/white stamping nail art

Så har jeg langt om længe dykket ned i mit stamping grej igen :-D Havde god tid i aften efter aftensmaden og opvasken var klaret :-)


Så denne gang, for rigtig at nyde den forårsstemning som jeg synes er begyndt at komme, har jeg brugt min nye Gosh Metallic green som baggrundsfarve på ring- og langefingeren, og har stampet et geometrisk blomstermønster ovenpå med konads hvide lak.

På lille fingeren har jeg lagt 2 lag af Isadora sugar crush Ocean crush, super flot græsgrøn teksturlak med guldskær i :-)

Til sidst har jeg på pege- og tommelfinger lagt 2 lag af tigers hvide lak som baggrundsfarve (min yndlings hvide lak!) og har så stampet med Metallic green ovenpå det samme mønster som på de andre negle.

Efter som Metallic green er en onecoater, troede jeg at den ville være god til stamping. Jeg havde dog også hørt andre, inde på negleforummet Lakhovederne på facebook, sige at den ikke var god til det. Men der må jeg altså være uenig! Jeg synes den er super god til stamping, hele motivet bliver nemt og tydeligt overført til neglen uden af blive gnidret :-)

Motivet er fra Pueen plade nr. 17

Ingen kommentarer:

Send en kommentar