torsdag den 23. august 2012

Nye lakker fra HM

For en uge siden var jeg inde i HM for at se, om de havde fået nogle nye lakker, og det havde de :D
Jeg købte pakken vist ovenover for 50 kr. Som I kan se, er der 5 lakker, så prisen kan man da ikke klage over ;)
Indholdet er jeg også ganske tilfreds med. Lakkerne er nemme at påføre og dækker efter 2 lag. Dog synes jeg, de her HM lakker tager en anelse længere tid om at tørre, end deres normale lakker gør, men måske er det bare, fordi jeg har været lidt for gavmild med lagene ;)


Her ses de 4 første farver. Fra venstre er der først en flot hmm... petroleumsblå vil jeg nok kalde farven med en anelse shimmer i. Denne farve tror jeg, at jeg kommer til at bruge meget til efteråret, når vejret begynder at blive lidt mere gråt, så vil sådan en flot mørk petroleumsfarve være rigtig flot til et neutralt sæt tøj :)

Den næste er en creme hindbærrød lak, som dækker lidt bedre i første lag end de andre efter min mening

Den tredje er en dejlig baby lyserød med shimmer i :) Er dog ikke så meget til lyserød selv, men vi kvinder har vel alle dage, hvor vi gerne vil være ekstra pigede ;) så en gang imellem skal den nok blive brugt.

Den fjerde er jeg bare vild med! Den har en flot gråbrunlig nuance og har noget fint bronze og lilla shimmer i sig :) Denne synes jeg også vil være rigtig lækker her til efteråret, hvor jordfarverne jo begynder at komme frem igen :D Og jeg har altså bare en hang til jordfarver! Synes de er så fine :)



Den sidste lak i pakken er en mat topcoat. Jeg havde egentlig en mat topcoat i forvejen fra ELF (www.eyeslipsface.dk) Men den har jeg aldrig været rigtig tilfreds med, fordi den tager en evighed om at tørre!!
Denne matte topcoat er jeg tilgengæld rigtig tilfreds med. Den er nem at påføre og tørre ret hurtigt i forhold til min ELF.

Så vil man have nogle billige og gode neglelakker, kan jeg klart anbefale disse fra HM.

Generelt er jeg bare glad for HM's lakker, fordi de stort set altid dækker godt og tørre hurtigt :) og samtidig er billige til en pige på su! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar