søndag den 26. august 2012

SH Showgirl Chic



Som lovet for et par dage siden, er der her en swatch af Sally hansen Showgirl Chic :)

Som der kan ses på billedet er denne lak en blanding af fint sølvglitter og noget lidt større turkisfarvet glitter :)
På billedet har jeg 2 lag på, og som I kan se, dækker den fint ved de 2 lag, hvis man virkelig vil ha den helt fulde effekt, synes jeg dog, det er bedst med 3 lag :)


Jeg er fuldstændig vild med den her lak! Ligesom jeg er med den anden gem crush, jeg også har købt, og tror jeg skal have fat i de fleste fra gem crush  kollektionen, når jeg engang lige får råd.

Nu når jeg er flyttet hjemmefra, skal man jo lige holde lidt mere øje med sin økonomi, end man skulle, da man boede hjemme hos mor og far ;) suk! savner allerede den tid lidt ;)

4 kommentarer:

  1. Velkommen i blogland :-)

    Du mangler at sætte en GFC på din blog, så vi kan tilmelde os og følge med (og så du kan se hvem der følger med i din blog). Ellers får du ikke rigtig nogen læsere jo, hvis vi ikke kan tilmelde os :-p
    Jeg håber den kommer på, så jeg kan følge dig og se hvad du laver af spændende ting :-)

    PS: det vil også være en god idé at slå den kode fra som vi læsere skal indtaste hvis vi vil smide en kommentar til dig ;-)
    (Håber det er ok med lidt og ros!! Jeg stod selv på bar bund da jeg startede som blogger og anede ikke hvad jeg skulle indstille osv :-p)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. tusind tak for hjælpen :) det er virkelig fedt at nogen gider hjælper, når man som ny ikke har en pind forstand på det ;D

      Slet