torsdag den 6. september 2012

NOTD

Så er der lige en lille nail-of--the-day :)

Mine negle har været meget forsømt har de sidste to ugers tid, men i dag var der endelig tid til at de ku få neglelak på igen :D
Godt nok ikke det vildeste design, men trods alt, har de fået en fin gang lak igen + de er blevet forkælet med et par omgange neglecreme. Det tror jeg, de var rigtig glade for!
Mine neglebånd er i hvert fald endelig dejligt bløde igen :)'

dagens manicure er lavet med disse lakker:
Loreal - 619 Maui Wave
HM -Jo is in the house

disse to lakker er blandt mine yndlings lige for tiden. Jeg er vild med blå farver året rundt, og Lorals Maui Wave er bare skøn både om sommeren, men specielt også nu her, hvor vi går de koldere og mørkere vintermåneder i måde!


HM's Jo is in the house er en lak, jeg har ledt et stykke tid efter (fandt den endelig da jeg flyttede til Århus) og den er rigtig lækker som en "sparkly" topcoat :D Synes den giver "det lille ekstra" til en manicure, man synes er lidt kedeligt, men mens man samtidig heller ikke har tiden til at lave et mere kompliceret design!

2 kommentarer:

  1. Lækker glimmer!

    -Jeg har nomineret dig til Liebster blog award! Tillykke! :P Du bestemmer self helt selv om du vil deltage ;)
    Du kan se mere om det her: http://panicpolish.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak :) det er dejligt at vide nogen kan lide min blog :)
      Jeg ved dog ikke rigtig om jeg vil være med, det lyder temmelig svært at finde 11 bloggere med under 200 followers, da de blogs jeg læser som regel har over 500 :S

      Slet