søndag den 2. september 2012

gratis nailpro magazine til iphone

Så er der nyhed til alle jer, der har en iphone eller ipad!

Jeg følger meget med på neglebloggen http://www.neglenymfer.blogspot.dk/ og via denne blog fandt jeg for et par dage siden ud af, at man kan få neglebladet Nailpro magazine helt gratis til sin iphone eller ipad, og det er jo herligt! :D

Bladet er et magasin for professionelle negleteknikkere, og folk der generelt interesserer sig for negle etc. Bladet indholder nyheder om alt indenfor negleverdenen lige fra gele til neglelak :)

For at få app'en går man bare ind på appstore, søger på Nailpro og så kan man gratis hente applikationen.
Inde i appen, kan man browse igennem de forskellige måneder og vælge et blad man gerne vil læse, som så automatisk downloades til app'en (igen ganske gratis)

Så hvis man mangler lidt at læse på busturen, togturen osv. så kan jeg klart anbefale denne app :D

Her er lidt billeder af, hvordan app'en ser ud, samt noget af det man kan finde i bladet





2 kommentarer:

  1. OH MY... TAK for den oplysning!!!! Hvor er det fedt med et gratis blad, det vil jeg fluks downloade :-D

    SvarSlet
  2. Det var så lidt, blev så vild med det selv at jeg bare måtte skynde mig at fortælle det videre til jer andre :D

    SvarSlet