onsdag den 5. september 2012

love is in the air

Selvom sommeren officielt er gået på held, så synes jeg stadig godt, at man stadigvæk kan have nogle farverige negle!

Jeg synes, at jeg, efter en lidt hård uge på uni, ville sende lidt kærlighed ud til jer alle sammen, da jeg fandt dette billede, som jeg tog for et par uger siden.

Dette design at lavet med gradient, hvor jeg har gradueret to blå farver (beklager, at jeg desværre ikke kan huske hvilke, mener dog, at det er fra Loreal). For at lave gradienten har jeg brugt en makeup svamp.

For en DIY til denne form for nail art, skal i bare gå ind på Youtube og søge på "faded nail art", så skulle der gerne dukke massevis af how-to videoer op om dette :)

Ovenpå gradienten var jeg i humør til noget rigtig piget, så det blev selvfølgelig hjerter! :D Desuden synes jeg aldrig, at man kan få nok af kærlighed ;)
Hjerterne har jeg laver med en tandstik, som jeg dyppede i neglelak lagt på et stykke papir. Så man kan sagtens lave fede designs uden at have det store værktøj! Jeg har faktisk en nail art pen, men nogle gange foretrækker jeg at bruge noget så simpelt som en tandstik :)

Til sidst er der kommer toplak på (igen mener jeg det var en fra Loreal), hvor jeg har puttet lidt løs glimmer på (igen ved hjælp af en tandstik)

Jeg beklager meget, at jeg ikke har fjernet det lak, der kom udover mine negle, nogle gange smutter det desværre lige, og så kommer man først i tanke om de,t efter billedet er taget ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar