mandag den 22. oktober 2012

gelpolish test: update

Så er der gået 7 dage i min test af gel polish, og det er tid til en lille update.

Jeg må sige, at efter den første uge er jeg ret imponeret over lakken. Den er stadig lige så blank, som lige efter den var blevet påført. Der er kun kommet mikroskopiske hakker i kanten på to af neglene. Hakkerne er så små, at man skal have fingrene helt op til øjet for at kunne ane dem, så tror ikke, de kan ses på billedet.

Her er et billede af mine negle, som de ser ud efter 7 dage (igen vil jeg huske at sige, at jeg kun har haft gelpolish på, og ikke har brugt andre produkter på neglene end min negleolie)


Så denne lak har hermed allerede holdt i længere tid, end en normal lak ville for mig, da de kun holder i 3-5 dage for mig, hvis jeg passer rigtig godt på fingrene.
Og det kan ikke ligefrem siges, at jeg har passet mega godt på de her negle, da jeg både har vasket op uden handsker, åbnet dåser med neglene, kradset i tape m.m. med neglene og sågar hjulpet min far med at lave et halvtag.

Så min bedømmelse efter 7 dage er:
Jeg er ganske tilfreds med lakkens holdbarhed indtil videre, og jeg synes farven og blankheden holder godt også.

Det eneste som er blevet lidt synligt, er at mine negle er vokset, dog skyldes det synlige udgroning også, at jeg kom til at lægge lakken ret langt ude på neglen fra start af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar