søndag den 18. november 2012

abstract stamping

Min NOTD i dag består at et heldækkende stamping design :-)
Eftersom jeg ikke havde mere tilbage af min sorte stampinglak (meget øv! Da jeg er vild med især sort stamping) men stadigvæk længtes sådan efter at lave et stamping design, bestemte jeg mig for at afprøve min sølv stampinglak ovenpå min nye Biocura 07 gråblå neglelak :-)

Jeg synes tit, at det er svært at få den sølvfarvede stampinglak til at være ordentlig synlig ovenpå mine lakker, men måske fordi de lakker, som jeg har prøvet ovenpå, altid har været en anelse for lyse til den måske? I hvert fald har jeg fundet ud af, at sølv stampinglak virker bedst ovenpå mørke lakker!

Er rigtig vild med dette heldesign :-) Designet er at finde på Konad prægeplade nr. m65 og stampinglakken, jeg har brugt, er ligeledes den sølvfarvede fra Konad. Jeg har prøvet stampinglak fra et andet mærke, men jeg synes, at Konad er og bliver det bedste for mig, selvom det er dyrt, men så må man jo bare spare penge på andre områder ;)

P.s. Håber i alle har/ har haft en rigtig god weekend ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar