søndag den 18. november 2012

neglelak fra Aldi


Var i Aldi i fredags med min mor for lige at handle lidt ind til weekenden. Henne ved deres personlig pleje reol, opdager jeg pludselig, at Aldi åbenbart har lidt neglelak, i et mærke der hedder Biocura, til 20 kr pr stk for 11 ml :-) Tænker at det ikke er så slemt hvis neglelakken er dårlig, når den kun koster 20 kr. Jeg fandt derfor så en mørk blå/grå farve, som jeg faktisk har villet have længe, fordi jeg synes, det er en lækker farve her til vintertiden. Farven indeholder en lille bitte smule shimmer, vil jeg lige tilføje.


Og jamen dog! neglelakken er faktisk rigtig god! Den har en god tynd konsistens, som gør den nem at lægge. Den kræver 2 lag for at dække, men så dækker den også helt, og den tørrer hurtigt. Så alt i alt er jeg virkelig imponeret over mit lille fredags lakindkøb :-)

2 kommentarer:

  1. Har du prøvet ByK neglelak?
    Dem vil jeg klart anbefale, de holder rigtigt godt, og tit behøver man kun komme et lag på. Og så er de oveni købet billige kun 29,- på tilbud lige nu.
    http://www.tankestrejf.dk/category/by-k-121/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, ja jeg har prøvet ByK lak :-) Synes også de er gode, jeg har 3, men to af dem skal jeg dog godt nok ha 3 lag på for at de dækker helt

      Slet