mandag den 19. november 2012

NOTD



Kiggede lige mine lakgemmer igennem og fandt min sølv crackle lak fra HM og tænkte: "Hmm, den har ikke været brugt længe, så det skal den da i dag!". Jeg er egentlig ikke så stor fan af den (nok derfor den ikke bliver brugt så tit ;-) ), fordi den ikke giver en særlig stor krakeleringseffekt. Der opstår kun nogle meget små fine krakeleringslinjer i lakken, og da det er en sølvlak, synes jeg der skal lidt større effekt til, før man rigtig lægger mærke til det.

Nå men synes stadigvæk, at lakkens sølvfarve er rigtig fin, så på neglene kom den altså! :-)

Under HM's sølv crackle lak, har jeg 1 lag af Pieces magnetlak Grey (dog uden at have brugt magneten).

Synes det er en lækker combi her i efterårstiden, den mørke baggrundsfarve med sølvlak ovenpå :-) Det passer rigtig godt til det kolde vejr, vi er begyndt at have for tiden, og det faktum at solen er kortere og kortere tid på himlen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar